Yhdistyksen 30-vuotisjuhla

Yhdistys juhlisti 30-vuotista taivaltaan 10.2. Bock’s ravintolassa. Runsas osallistujamäärä, live-musiikki, maistuva ruoka sekä lämpimät puheenvuorot takasivat hyvän tunnelman koko illalle.

Ilta avattiin puheenjohtaja Sussun puheella, johon oli koottu tapahtumia yhdistyksen aina yhdistyksen alkupäivistä nykyhetkeen. Saimme myös huomata, että yhdistyksen tavoitteet ovat edelleen hyvin samat kuin perustamishetkellä, ja iloksemme pystyimme myös todeta että yhdistys on onnistunut monissa tavoitteissaan, erityisesti koskien eri tahojen yhteistyön vahvistamista ja yhteentuomista.

Ravintolan puolesta juhlaväen toivotti tervetulleeksi Sture Udd. Saimme myös kuulla, miten merkittävässä roolissa kaksikielisyys on ollut myös panimon kannalta.

Kaupungin terveiset, sekä kattavan katsauksen muista yhdistyksen perustamisvuoden merkittävistä tapahtumista, toimitti Joakim Strand.

Illan mahtavasta ja monipuolisesta live-musiikista vastasi Oiva Nuojua & Sauli Perälä duo.

Illan aikana päiväkotien, koulujen sekä Åbo Akademin edustajat muistivat yhdistystä puheenvuoroilla, jotka vuoroin koskettivat ja naurattivat. Puheenvuoroista kävi ilmi yhdistyksen työn merkitys, joka näkyy päiväkotien ja koulujen arjessa niin oppimateriaalien, retkien kuin yleisen yhteistyön muodossa. Yhteistyön merkitys on suuri, ja työtä kielikylvyn hyväksi tehdään suurella sydämellä. Lämmin kiitos kaikista puheenvuoroista!

Hallituksen juhlatunnelmia.

Yhdistys kiittää saamistaan muistamisista. Ennen kaikkea tahdomme kuitenkin kiittää kaikkia osallistujia illan hienosta ja lämpimästä tunnelmasta. Kiitos että olitte mukanamme juhlistamassa yhdistyksen taivalta!