Yhdistyksen tukeminen ja jäseneksi liittyminen

Vaasan kielikylpy-yhdistys ry on yleishyödyllinen rekisteröity yhdistys. Yhdistyksen toiminta keskittyy kielikylpylasten ja opetuksen tukemiseen.

Voit osallistua yhdistyksen toimintaan liittymällä jäsenperheeksi maksamalla jäsenmaksun. Jäsenmaksun suuruus on 15 euroa lukuvuodessa / perhe.  Tämä maksetaan vuosittain syyskauden alussa tai halutessa voi maksaa myös pidemmän ajanjakson kerralla esim. päiväkoti 30 e, alakoulu 90 e ja yläkoulu 45 euroa (yhteisöt 150 euroa).

Yhdistyksen jäsenmaksulla tuemme mm. koulujen ruotsinkielisen käsikirjaston täydennyksiä ja muita opetusmateriaalien hankintoja, tarjoamme tai avustamme kielikylpyoppilaille sekä päiväkotien kielikylpyryhmille ruotsinkielistä kulttuuria kuten esim. teatteria ja erilaisia tapahtumia. Lisäksi luokkien vanhempaintoimikunnat voivat hakea tukea luokan omaan, yhdessä opettajan kanssa toteutettavaan ruotsinkieltä ja ruotsinkielistä kulttuuria tukevaan toimintaan esim. leirikouluun tai opintomatkaan.

Maksamasi perhekohtainen jäsenmaksu tukee oman lapsesi kielikylvetystä!

Jäsentiedusteluja voi kysyä  vaasakikyry@gmail.com

Ystävällisin terveisin,

Susanna Heinonen

Kiky pj.

Add headline

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. I'm a great place for you to tell your story and let your visitors know a little more about you.

Uusimmat kommentit

01.10 | 10:05

Pj. Susanna

Hallitus tarvitsee toimintaan uutta "verta" ja uusia ideoita... Tule nyt rohkeasti mukaan toimintaan. Voin luvata, että et pety

Yt,

05.05 | 08:47

LUMA vierailu oli Huvikummun päiväkotilasten vierailu 2/2020

05.05 | 08:04

Olette maksaneet Vaasan kaupungille avustusta LUMA-keskusvierailuun. Mille instanssille tämä kuuluu, jotta voin ohjata rahat oikeaan paikkaan

29.11 | 15:12

Kyllä, täältä löytyy viimeisin Vaasan Kielikylpyuutiset, joka on Vaasan kielikylvyn 30 vuotiaan taipaleen juhlalehti.

Olkaapa hyvä!