31. touko, 2022

Satamapuiston kielikylpyesikoululaiset Aava Kertun kotitilalla

Vaasan kielikylpy-yhdistys oli keväällä mukana avustamassa Satamapuiston kielikylpyesikoululaisten retkeä Aava Kertun kotitilalle. Alla päiväkodin henkilökunnan kertomusta onnistuneen päivän kulusta 🙂

Vaasan kielikylpy-yhdistyksen myöntämällä avustuksella Satamapuiston kielikylpyesikoululaiset saivat linja-autokuljetuksen Aava Kertun kotieläintilalle. Esikoulussa Delfinerna ja Pingvinerna ryhmän lapset ovat opetelleet nimeämään eri eläimiä ruotsiksi mm. maatilaneläimiä, kotieläimiä, metsäneläimiä jne. Hyvä työ palkittiin vierailulla Aava Kertun kotieläintilalle.

Kotieläintilalla suurinta suosiota sai kissa nimeltään Paavo, ihailua osakseen saivat ponihevoset ja ihmetystä aiheuttivat laamat sekä suurta mielenkiintoa herättivät kovaääniset riikinkukot ja mahtipontinen kalkkuna. Kotieläinvierailulla lapset suorittivat myös tehtäviä. Tehtävänantona oli kirjata ylös eläinten nimet (ruotsiksi) sekä, minkä eläimet he olivat nähneet, haistaneet ja kuulleet.

Uusimmat kommentit

01.10 | 10:05

Pj. Susanna

Hallitus tarvitsee toimintaan uutta "verta" ja uusia ideoita... Tule nyt rohkeasti mukaan toimintaan. Voin luvata, että et pety

Yt,

05.05 | 08:47

LUMA vierailu oli Huvikummun päiväkotilasten vierailu 2/2020

05.05 | 08:04

Olette maksaneet Vaasan kaupungille avustusta LUMA-keskusvierailuun. Mille instanssille tämä kuuluu, jotta voin ohjata rahat oikeaan paikkaan

29.11 | 15:12

Kyllä, täältä löytyy viimeisin Vaasan Kielikylpyuutiset, joka on Vaasan kielikylvyn 30 vuotiaan taipaleen juhlalehti.

Olkaapa hyvä!